elvineva_ Doğum yapalı 25. Gun oldu ne yiyeceğim ne içeceğim hiç bir fikrim yok korkudan yiyip içemiyorum bebeğime gaz olacak diye bıraz fıkır verırmısınız rica etsem yeme içme konusunda 🥹