Benimki fakir süpürge. Bize de evi bir kaç kere gezdikten sonra harita net oluşur dediler. İlk gün çalıştırdık evi gezdi ama tabi uzun zaman aldı. Sonraki bir kaç çalıştırmada da kafası karıştı yani bi oraya bir buraya gitti ama bir hafta sonra tamamen düzenli şekilde yapmaya başladı. Yani ilk zamanlar tanımaları için karışıklık yapabiliyorlar ama sizinki yeni alan nasıl tanıyor? Tuvalet, balkon gibi yerlerin kapısı açık olursa orayı da görüp alan olarak ekleyebiliyorlar giremeselerde. Süpürülmeyecek yerlerin kapılarını kapatın o şekilde haritalandırma başlatın. Ama yeni yerler bulunca direk haritayı silmesi bana saçma geldi, teknik servisiyle görüşün derim