Ftmmm111 biz dün 1 yaş kontrolüne götürdük oğlumu. Gece sık uyanma, sürekli dönerek uyuma, değişik pozisyonlarda uyumaya çalışma, asabilik, hırçınlık, iştahsızlık gibi şeyler var mı diye sordu doktorumuz hepsi var dedik. Geniz eti büyümesi olduğu için meğerse bunlar varmış. Kulaklarına baktı orda sıvı göremedi ama ilerleyen dönemde sıvı birikmesi oluşup duymasını engellemeye başlarmış. Bir de bizim oğlan beyaz tenli göz altları hafiften kızarık mor gibi, ten renginden dolayı kaynaklandığını düşünmüştük ama bunu bile göstergeler arasında saydı doktor. Hepsinin var oluşuyla teşhis koydu yani sadece uyku problemi var diye değil. Uyurken ağzı açık uyurdu ve doktorun dediği pozisyonlarda uyuyup bi saat geçmeden uyanırdı meğerse nefes problemi yaşıyormuş. Geniz etinin sebebi alerjikmiş. Evdeki alerjik tozlar, parfümler, hava kirliliği vs. Sorduk ne sıklıkla görüldüğünü 2 çocuktan birinde gözükür dedi yani oranda yüksek. Doktora gidene kadar bende hep uyku probleminden yakınırdım. Diş diyen oldu annesin uyuma ne olacak diyen oldu ama çocuk nefes alamadığı için uyanıyormuş sürekli.