Benanneoldum 4 ay 8 günlük bebeğim var dün aşı yaptırdık 24 saattir ne emiyor ne uyuyor hiçbir şekilde kafayı yiyecem yüzü çöktü rengi soldu ne oluyor ben çok korkuyorm 😭😭😭😭
Fundaonat Benanneoldum aşı sonrası huysuzluk olur da sizinki pek normal değil sanki bi doktora götürün daha iyi olur
AtaTrkmn Benanneoldum Benim bebeğim 1öğün emmese beslenmese ben kafayı yiyorum valla iyi sabretmişsiniz 4.ay aşısını yaptırdığımızda emmede sıkıntı iştah kaybı vs olursa hemen doktora götürün demişti aşıyı yapan hemşire
Fundaonat Benanneoldum emmeme uyumama olur tabi ama yüzü solgun filan dediniz hani ondan dedim. Yoksa atak dönemi aşı derken olabilir böyle şeyler. Ama bebeğin nasıl olduğunu siz bilebilirsiniz
Depresif_polyanna Bence mutlaka bir doktora götürün nolur nolmaz. Kızımın hiçbir aşısında böyle bir şey yaşamadık. Sadece ateşi yükseldi ve huzursuzdu. Yani emmesinde ve uyumasında sorun olmadı.
Benanneoldum Fundaonat Masi Depresif_polyanna şimdi doktordan geldik bağırsak enfeksiyonu var dedi 😭😭😭