Elifturcan Dün anneme gittim. Kızım onunla oynuyordu bir kalktım gözünde kırmızz bir leke var annem parmağını sokmuştur dedi gözünü çok ovalar uyku sorunu var bilmiyorum doktora götürmem gerek varmi büyümede yok ama baktıkça canım yanıyor üzülüyorum