mamacitak benim ikinci bebeğim ilkindede böyle sıkıntılar yaşadık gazdandı. Bebeğime mama veriyorum doyduğuna eminim ağızdan gazı çıkıyor ama gaz damlası kullanmamıza rağmen alttan gazı çıkartamıyor sürekli ağlıyor sütünüzün yetmedğinden değil tamamen gazdan, kolik bebekte olabilir zaten kakalı bez alıyormuşsunuz canınızı sıkmayın diyemem ama geçecek