Kubranurbaysal1 kızım 18 aya kadar kelime kelime konuştu, sonra o ay kelimeleri yanyana getirip konuşmaya çalışınca çince japonca gibi konuşmaya başladı 😆 aynı durum bizde de vardı yani.
Sonra cümleler düzgünleşmeye başladı. 20 aylık şimdi, 3lü cümleler kuruyor. Yani gözlemlediğim kadarıyla o anlamsız konuşmalar geçiş aşaması.