Sultanigde boyle kulaginda hafif hafif akinti oluyodu huzursuzluk falan yapmisti. Gece yatarken biseyi yoktu sabah 3te ve 5te ciglik atarak uyandi. En son 7de bidaga aglayarak uyandi ve sakinlesmiyodu emmek istemiyodu falan. Sonra acile goturdum. Doktor baktı biseyi yok dedi gonderdi. Sadece cigerlerini dinledi bogazina baktı. Aksama kadar miz mizdu surekli. Biraz ateslenmeye ve burnh tikanmaya başladı gebe goturdum. Bh sefer baska doktor kulaginads bakti. Enfeksiyonlanmis iki kulakta ondan cocuk boyle dedi. Bir suru ilac verdi. Ertesi gunde kbb goturdum iste