Bebeğim emzik tutmadı şimdi de gözlemledim uykusu gelince tuvaletini yapacağı zaman battaniyeleri yiyor. İlk basta ağzından sürekli çektim iyice hırçınlaştı şimdi de kendime ait bir tülbenti emmesine izin veriyorum sakinleşiyor yanlış mı yapıyorum ??