Zeynep-iremnur1 Kızlar 1 aylık bebeğim var 4 gündür genzi dolu doktor serum fizyolojik verdi sıkıp temizliyorum akıntı akıyor sonra yine doluyor ne zaman bitecek bu akıntı
Gokcensare Zeynep-iremnur1 1 yaşına kadar çok normal dedi doktorumuz dün bize özellikle sabah uyandığında çok tıkalı oluyor meme emerken hep hava alıyor ağzından sonrada malum gaz sancısı 😕
baharsirkeci Zeynep-iremnur1 serum fizyolojik 1 kez yapıyorum. Nasalnem damla ile de burun içindeki kuru sümükler hapşırtarak atıyor. Yatağına da coldmix damlatıyorum
bursamom benimde 5 aylik kizim var onunda burnu akiyor gece olunca da tikaniyor uyuyamiyordu..odaya bir adet kuru sogani soyup etrafina 8_10 tane karanfil batirip koydum nefesini acti ve rahat uyudu.. kesinlikle tavsiye ediyorum ilaçsiz cozum ve hic zarari yok.. internetten de arastirabilirsiniz?
bursamom bende 2 gun serumfizyoljik kullandim yastigina coldmix damla damlattim,banyoyu onceden isitip buhar banyosu yaptirdim.. hepsini denedim gecici olarak rahatlatti.. ama sogan i 1 gece yaptim sabaha kadar oda da durdu acti..