lio vermeyin diyen çok çıkacak evet sindirimi zor ama ben kızıma 10 aydan sonra verdim içim rahat aldım bende her sütü içemem aşırı gaz yapıyo içim rahatı tek içebiliyodum kızımada verdim cicibebe muz karışımı yapıp hiç bir zararıda olmadı iki çocuğumada verdim maşallah gayette sağlıklılar bir yaşından sonrada inek sütü verdim biri 3 buçuk yaşında biri 2 yaşına girecek her gün birer bardak süt mutlaka içiriyorum