Deletedmom_112 minaela2023 ilkinde normal başladım suni ile devam ettim sezaryen ile doğurdum, 2. De direk sezaryen
Seysam Seysam  Deletedmom_110 çok zor oluyor mu ben ilkini normal doğurdum ama bunu sezeryan istiyorum. İlk hafta çok mu zor dayanılamayacak gibi mi😕
eminezumra minaela2023 olmaz olur mu feci hemde otursam kalkamıyorum kalksam oturamıyorum bebeğimi yerden alırken bile zorlanıyorum
Denizli20 minaela2023 ilk devlet dedim normal doğum olcak dediler Suni sancı verdiler 8 9 saat çektim En son dayanamdim özele geçtim sezeryan oldum iyiki de sezeryan oldum hiç ağrım olmadi sadece ilk ayağa kalkarken biraz değişik oldum diğer gibi hiç biseyim olmadi şükür belden uyusturtum
Balkaymakoglumm jin bende bı normal bı sezaryen ama normal daha kolaydı sezaryan çok kötü geçti helede çok acil alındığı için hem korku hemde ağrısı coktu normal olsaydı keşke ama kısmet böyleymiş kızım iyi ya gerisi geçti gitti