Merhabalar arkadaşlar 25,5 aylık oğlum var .
Aslında yazın hep park bahçe vs mümkün olduğunca çıkardım dışarı, şimdi de havalar güneşli olduğu zaman çıkarız çocuklarla oynar vs
Dün akşam komşu kızı geldi 4 yaşında işte ilk baş geldiğinde hatta parktan beraber geldiler eve normalde eve girmek istemeyen ağlayan oğlum komşu kızı ile güzelce eve girdi neyse onlar başladı oyuncak oynamaya bende o sıra yemeğe giriştim masa hazırladım vs yemek yedik iştahlı yedi kızı görerek vs sonra onlar yemek sonrası oyuncak oynamaya geçtiler kız legoları oynadı onları diziyordu oğlum geldi birden oyuncalrı devirdi bende oğlum yapma ama diyin kıza vurmaya başladı hemen tuttum kenara çektim ondan sonra beraber oynayın hdi dedi kız tamam dedi ama kız yPıyo oğlum bozuyo filan gittim bowling oyunu bar onu getirdim dizdim ama oğlum gidip kıza vurmaya çalışmaya filn başkadı biz eşimle şok olduk işte ona oyuncakları atmaya filan çaliştı
Sonra ben yapma deyince bana vurmaya başladı 😳😳 biz şok oldık normalde eşimle bile evde çocuk gibiyz hep şakalar oyunlar oğlumuzla oyunlar filan oynarız bu şiddet eğilimi nerden oldu anlamadım… biz 2. Çocuk düşünüyoruz dedim bu kardeşinise vurur… yani buraya uzun yazdım ama hırsını alamadı inan ki bıraksak kızı resmen dövecek
…benim ne yapmam lazım acaba yoksa bu yaş böyle mi