Merhabalar. İki haftadır oğlum (27 aylık) uykusunda diş gıcırdatıyor. Bir grip geçirmiştik, ondan sonra çok öksürüğü bir geceden sonradan başladı. Ama tamamen onunla mı ilgili bilmiyorum. Çok üzülüyorum.
Bağırsakta kıl kurdu olabilir diye test de yaptırdık ama bir şey çıkmadı.
Böyle bir durum yaşayan var mı? Geçici midir? Üzülmekten hiç uyuyamıyorum.