Nikita Merhaba, bazı insanlardan duyuyorum. 1 yaşında göz kontrolü, diş kontrolü vs için doktorlarının yönlendirdiğini. Ben kaç doktora gittiysem hiç öyle bir şey demediler. Hangi bölümlere kontrole gitmek lazım. Bilenler yardımcı olabilir mi?
Kuzeymomss Nikita Öyle mi oluyormuş? 18 aylık kontrole gitmemize rağmen yönlendirmedi kimse. Göze zaten daha küçükken gidiliyor, diş kontrolünü de doktorumuz yapmıştı.
hndathn İki çocuğumun doktoru da 1 yaşa kadar gözlerini kendileri muayene etti çocuklarımın 1 yaştan sonra da göz doktoruna muayene edip çıkan sonucu onlarada haber vermemiş istediler öyle yaptım ama dişçiye götürün demediler he ağız ve diş yapısını inceliyorlardi muayeneleri esnasında 1 yaş itibariyle ben götürmeye başladım pedodontiye