Sleepy kullandım ılk doğduğunda sızdırdı pişik yapar gibi oldu değiştirdim sonra hep molfix kullandım ama sızdırıyo o da cocuk bı kaka yapıyo tum ustu batıyor baska ne kullanabılırım öneri acil ya prima da kullandım en iyisi gercekren o ama o kadar para vermekte ıstemıyorum baska deneyıp en son care ona dönerim dıye dusunuyorum sızdırmıcak bir bez onerisi kızlar acil sabahın 5ınde cocuggun tum ustunu cıkardım valla gına geldi artık molfixten