Barandilan Hanımlar bebeğim 3.5 aylık geceleri çok kalkıyor gece 12 dem sabah 6 ya kadar 3 4 kez kalkıyor azıcık emip yatıyor tam doymadığından mı anlam veremedim uykuya dalmakta mı problem var neyden kaynaklı aceba
MnkKrtl Barandilan açıktığı için kalkması normal o aylarda gece emmesine benim oğlumda uykusunda uzun süre emmiyodu yorulup uyuyakalıyordu o yüzden bazen saat başı uyandığı bile oluyordu Yanına kokunuzu alabilicek bişey koyun isterseniz kıyafet yada kokunuzun sindiği gögüs pedi pamuğu falan belki daha rahat uyumasını sağlar ☺️
Barandilan MnkKrtl normal de gece 2 3 saatte bir kalkıyodu şimdi yarım saatte bir olunca doymuyor mu aceba diye düşündüm teşekkür ederim bilginiz için 🥰