ONAEA ben normal doğum yaptım. Doğum başladığında verdiler yaptım. Hiç can acıtan ya da iğrenç olan bir durum değil. Gözünüzde büyüttüğünüz kadar korkunç değil, inanın.
Suyla yapmanız bir şey değiştirmez. Lavman içinizde ne varsa boşaltacak. Su sadece sürekliliğini sağlar ama bağırsaklarınızı temizlemez.