Gokcekiz2023 istersen sabaha kadar ver calpol ver eğer geçirmezse elinizi ısıtıp karnına masaj yapın bastırmadan ama çok da ilaç vermeyin eğer çok kötü olur ağrısı duşa sokun soğuk demeyin rahatlatır biraz da olsa bana doktorum öyle demişti ateşi var mı ?
Ateşini takip edin ishal ateş yapabilir anlattığınız gibiyse benim kızım gibi olmuş bağırsak enfeksiyonu
Boş serum derken sıvı takıyorlar ama sizin bebeğini baya küçük ona takarlarmı bilmiyorum
En en kötü sıkışırsa baya sancılanırsa ben sıcak su torbası yapıp yorganının ısıttım biraz onla sıcak su torbasını çıkarıp yorganı karnına sardım şimdilik bunları yapabilirsin ama en yakın zamanda doktora getirmeni öneririm