Sule_pyrz23 çok çektim normal kontrole gitmiştim 40 haftalıktım doktor doğum suyu azalmış dedi sabah 10 da doğuma almıştı suni sancı verdiler akşam 9a kadar plates topuna oturdum yürüyüş yaptırdılar hatta müzik açıp halay Çifteler bile oynattırdılar doğum suyum patladı kanamam geldi ama asel bir türlü doğum kanalına düşmedi 4 santim açıklıkla kaldım asel gelmeyince tehlikeye girer diye sezeryana aldılar