burcu0302 bebekler tek sefer de bir bardak su içmediği için ml yeterli geliyor bittikçe dolduruyorum dediğiniz gibi, ilk bunla başladığı için onu çekmeye alıştı pipetin ağzının orda kapakçık gibi bir şey var ters çevirince suyun akmasını engelliyor . Wee baby nin pipetlisini aldım yedek olsun diye onda o koruma yok ve onunla bir şeyler içmeyi sevmedi mesela çok geldiği için diye düşünüyorum (zaten bende onu hiç sevmedim akıtıyor ve çok pis kokuyor)