ahk_deniz ah canım o hiriltidan kaç sefer doktora götürdüm reflü yatakları var yoksa da o yatak gibi basının altını yukseltebilirsin kademeli şekilde direkt yastık olmayacak bizde damla kullanmistik bir de kaynamış ılımış su ver iki çay kaşığı günde beş defa geniz akıntısı varsa iyi geliyor balgam varsa attırıyor doktorum söylemişti ben ekstra kabuğunu soymadan soğanı ikiye bölüp odaya koymuştum hem burnu tıkalı ise açıyordu hem de ılık su verdikten sonra omzuma alınca balgam atıyordu birde bebeklerde boyunda burunda kıkırdakti galiba tam hatırlamıyorum zamanla gelişeceği için hırıltı olması normal öksürük yoksa sıkıntı yok demisti doktorumuz