Gizemkayaa 7 ay önce sezaryen ile doğum yaptım dikis izlerimdeki şişlik yarısı geçti yarısı kaldı ve bazen aşırı derece kaşınıyor sizin ne zaman geçmişti normal mi bu durum ?