Kahveseveranne ikizannessi bana gereksiz geliyor normal bir kamp sandalyesi ile aynı fiyat ben bebeğime de büyük aldım uzun yıllar kullansın
ikizannessi Kahveseveranne normal kamp sandalyesinde ne zaman oturabilir ki şuan 1 yaşında oturtuyorum ama tutmasam düşer
Kahveseveranne ikizannessi 1 yaşından beri oturuyor önüne de atıştırmalık veriyorum bizimle birlikte hem etrafı izliyordu hem de yiyordu
Lolik ikizannessi 14 , ben onu normalde mama sandalyesi olarak kullanıyorum zaten , evim çok küçük olduğu için öyle bir şey tercih ettim ama iyi ki de almışım dediğim gibi tatile pikniğe anneme kayınvalideme her yere taşıyorum