Ebrarhatice iştahsız olduğu zaman muhallebi yaparım genelde : bir Tatlı kaşığı pirinç unu , bir Tatlı kaşığı irmik , şeftaliyi cam rendelesen geçirm , bir bardakta hazır su karıştırırım kaynatsana kadar aynı kavonoz mama gibi olur .
Ya da meyve verim ;
Muzu ezerim
Organik bebek bisküvisi
Ceviz rendelerim karıştırıp veririm .
Yoğurt içine pirinç bazen bulgur pilavı
Aklıma gelen bunlar 🌸