Kızlar ben sağlık lisesi mezunuyum açıktan da halihazırda ogrenciyim birde önlisans açık mezunuyum. Ne zaman görümcemle bir araya gelsek bana hep sana diyetisyen olmak, psikolog olmak çok yakışırdı bu meslekleri çok iyi yapardın diyor ve hiç de çalışmadım bu arada. Hadi psikoloji zor biliyorum ama hala daha nedendiyetisyenlik okumadın falan diyor bu bölümü okumak çok mu kolay yoksa o benim zekami ortalama bı zeka mi sanıyor bilmiyorum 😂onlar maşallah çok zekiler sayisallarj çok iyi ama ben öyle değilim ve ders çalışmayı da sevmiyorum/bilmiyorum bu yüzden de yapabilecegime inanmıyorum o bana sana çok yakışır derken ben hayalini bile kuramiyorum kendimi oralarda göremiyorum Allah’ım neden böyleyim ya😂