Esraprm Bebişleriniz kaç aylık ve nasıl uyutuyorsunuz? Biz 7 aylığız, bazen memede, bazen kucakta bazen de sallayarak uyuyoruz hala bi düzenimiz yok maalesef
beyzacmvrc Esraprm 5 aylık genelde memede uyur ama bizimde aynı bazende sallayarak. Bi düzen yok ama sürekli emmek istiyor gün içinde ve her emmesinde neredeyse uyuyor ,5-10 dk sonra uyanıyor bu sefer de gece geç uyuyor 😒 önceden bu kadar değildi 1-2 haftadır iyice düzen falan kalmadı
Ebrarsaremm Bizim de öyle 4 aylık olacağız bazen ayakta salliyorum kıyameti kopariyor uyumuyo bazen uyuyo bazen memede keyfine göre hanımefendinin 😁
Esraprm beyzacmvrc bizim de düzenimiz yok. Bazen geceleri çok geç uyuyor ona rağmen sürekli uyanıyor maalesef