Berivanumut kızımda 1 yaşında.bazen günde 3 ana öğün 1 kere ara öğün yapıyor bazende 2 ana öğün 2 ara öğün yapıyor.ara öğünlerinde mutlaka meyve yediriyorum.akşam yemekte ne varsa onu yiyiyor ayrı bişiy yapmıyorum.kendimize yaptığım yemeği kızıma göre yapıyoruz az tuzlu ve az baharatlı gibi.kahvaltıda da mutlaka yumurta peynir,pekmez,ceviz yiyiyor bazende pankek yada krep yiyiyor