Duygularını anlayamıyor ifade edemiyor ve en zoru yaşadığı bu yoğun duyguların üstesinden gelmeyi bilmiyor. Çok severek takip ettigim yabancı bir pedegogun bir videosunda cocuklarda beynin korteks yani kendini kontrol etme merkezinin ancak 7 yaş sonrası gelismeye başladığını bu zamana kadar bebeğin annenin korteksine muhtaç olduğunu dinlemiştim.oglumda aynıydı bu süreçte doktorumuz sakın kalmamızı ona güvenli yumuşak bir alan yaratarak çok kızgın öfkeli üzüntülü olduğun anlarda buraya gelip burdaki yastiklarini yumruklayabilir isirabilir başını vurabilirsin diye devamlı hatırlatmamizi ama aynı zamanda da bu anlarda çok fazla iletişim kurmadan yanında durup ben yanındayım biliyorum çok ofkelisin ve bu seni çok kızdırıyor kendine hakim olamiyorsun henüz ama bak ben burdayım istersen sarilabiliriz istersen konuşabiliriz ya da sadece elini tutabilirim dedikten sonra sadece beklememizi söyledi.biz bir müddet bunu uyguladık başını vurmak mi istiyor yastiga koyduk kendini isirmayami calisiyor yastığı eline verdik. Öyle öyle 13.aylikken başlayan bu süreç tam 19 aylıkken geçti. Çok zor anlardı ama bu anlarda sizin onun yaninda olduğunuzu hissetmesi kadar sizin bu anlarda sakinliginizi koruyabilmenizde çok önemli