Bellaciao resimag.com/p1/df5d50a2194.jpeg https://www.resimag.com/i/df5d50a2194 kizlar resim oldu mu bilmiyorum yapamadim galiba aciliyosa da bi ne olduguna bakabilir misiniz olmadiysada nasil yukleniyor
Smiley Bellaciao benim kızım 7-8 aylıkken fıstıklı dondurma azıcık tadına baktırmıştı babaannesi , bütün vücudu buna benzer olmuştu. Ben alerji olduğunu anladım doktora götürmemiştim 3-4 güne geçti . Sonradan da fıstık alerjisi olmadı çok şükür
Bellaciao oldu az di baya artti hastanedeyiz simdi bekliyoruz ama biseyde demiyolar alerji diyolar enfeksiyon diyolar ilac verdiler iki tane birer saat arayla bekledik ama azalmadi basina gelen anneler ne oldugunu biliyosa bilgi verir misiniz
23zumra Bellaciao canim tam emin degilim ama sanirim alerji olmus benim kizim da 4bucuk aylik dun yanalari boyle oldu henuz doktora goturmedim ama sanirim disi gelicek emin degilim rabbim sifa versin insallah
Bellaciao Minnakelifim03 bir bucuk yasinda herseyi yiyoruz ama onceden yemedigi yeni bisey yemedi hic
Bellaciao Smiley farkli biseyde tuketmedi ama artiyo surekli sac derisi kulak arkalari pipimizde bile cikmaya basladi
Bellaciao Smiley farkli biseyde tuketmedi ama artiyo surekli sac derisi kulak arkalari pipimizde bile cikmaya basladi
Minnakelifim03 Bellaciao bezeme diye bisey duydunmu ben ona da benzettim bulgur pirinç yumurta verme tatlı türü şeyler yedir birde bebeğine oku kendiliğinden gecicrktir
Bellaciao Minnakelifim03 urtiker dediler urtiker putur putur olmaz mi oglumda direkt kızarıklık var iki tane ilac verdiler urtiker deyip gönderdiler ilac etki etmeyince