birprensesannesi25 Kızlar bebegim prematüre kilosu çok az mama vercem veriyorum da hatta ama bana kilo yapan bir mama lazım sizce önerdiğiniz en iyi kilo yapan mama hangisi???
Murataslan birprensesannesi25 benimde oğlum prematüre. Neden kilo almasını istiyorsunuz? Doktor gelişimi iyi diyorsa sıkıntı yok
birprensesannesi25 Murataslan evet gelisimi çok şükür fakat benim bebeğimin 1 ameliyat süreci var 10 kilo olunca olcak bende ne kadar küçük yaşta kilo alıp ameliyat olursa benim için o kadar iyi diyorum ondan canim
Ozzseda birprensesannesi25 beni kızımda prematüre doğdu canım ilk zaman aptamil prematüre kullandık mecburen ama çok gaz yaptı doktorumuz frisolac gold 1 numarayı önerdi e bebekte satılıyor o mama bize çok iyi geldi hem bitkisel hem gaz yapmadı hemde kilosu çok iyi oldu şuan 2 yaşında kızım
Dtk0607 birprensesannesi25 merhabalar daha önce de konuşmuştuk sizinle aptamil prematil kilo aldırmadı mı acaba kaç kilo şuan bebeğiniz kaç aylık oldu ?