sweetangell benim de ilk bebeğimde kalp atışları durmuştu 12 haftslikti 14 haftaya kadar normal demişti dokturumuz çok kötü bı deneyimli kürtaj olmuştum anestezi yok uyuşturma vs hiç bişey yok bebeği yukarı kaydirdik diye sonunda ameliyat olmam bursa yüksek ihtisas da bir daha yolundan bile geçmem özel bı hastane mi cam sakura genel anesteziyle de kürtaj olmustim özel bı klinikte biri on gece girdim anestezi doktoru geldi ignemi yaptı uysndigimda biri 35 geçiyordu uyandım anestezi isteyin bence dayanamıyor insan