beyzamye kendine hiç stres yapma. 2 saatte bir emzir. Uyuyor olsa bile zorla uyandır. Ayağına parmağımla vurup kaldırıyordum ben. Hatta bir öğün meme bir öğün meme+30 cc mama olarak devam ettim bir süre. Doktorunuza bunu danışabilirsiniz. Biz 18.4 ile yatış almıştık. 21 zaten tehlikeli sınırdı bizim için. 9.4 ile çıktık fototerpiden. Onda da korkacağım hiç birşey yok bebeğin canı yanmıyor sadece ışığın altında uyuyor. İçini ferah tut inşallah hemen şifa bulur minik ❤️