Merhaba kızlar bende kaygı bozukluğu panik atak var bundan 3 dört yıl önce tedavi görmüştüm evlendim bıraktım aniden 6 ay sonra falan tekrar etti ama bu kez titremeler geldi hiç geçmeyen paksera tranko buskas ve didarel kullaniyodum ürününde aniden kestim tekrar nuks edince tekrar gittim pkssera verdi iki kutu bitmeden hamile olduğumu öğrendim yine bıraktım hamileliğin de hep yattım sorunluydu doğum yaptım dkislerim açıldı beş kez amaliayt oldum ölümlerden döndüm emzirmeyi iki ay önce bıraktım dün doktora gittim ve bana aynı ilaçları verdi paksera tranko buskas didarel vermedi bu ilaçlar titremesi keser mi