35 haftalıktı benimkisi 5 aylıkken uyandırmamak gerekiyor eğer kilo alımında sıkıntı yoksa iştahsızlık yoksa bizim doktorumuz 1 aydan sonra kendisi acıkırsa uyanır uykusunu bölmemek gerekir büyüme hormonu da salgılanıyor malum,küçük bir bebek olsa sarılık olsa uyandırmak beslemek gerek dediğiniz gibi