Kızlar eşimle telefon konusu vardı ya elimdeki 11 pro max 2. El zaten elimdeki de eşim iphone 12 bulmuş onu alalım 2.el temiz kullanılmış dedi ama alt tarafında eziklik var dedi dışardan belli değil benim elimdeki telefon faceid çalışmıyor ve arkasında çatlak var kameranın yanında üstünde değil küçük benim telefonu vercek üstüne 2 buçuk milyar nakit vercek neden adam az para istemiş adam kafam karıştı sizce kabul edeyim mi yoksa kendi telefonumu mu kullanım benim için kamera önemli bide elimdeki telefon ekranı buyuk alıştım o bi ust model ama ekranı biraz küçük