Gjwoslclvkek Kızlar bebeğim 15 aylık oldu ve dünden beri parmak ucuyla arada yürümeye başladı bu aylarda nirmsl mi acaba diğer herşeyi normal çünkü insan korkuyor en ufak birşeye bile otizm deniliyor
Glrmila Gjwoslclvkek ara ara benim kizimda yapıyor 22 aylik ama sirinlik olsun diye yaptığının farkindayim. Sadece bu otizm ile iliskilendirilemeZ. Yeni yurumeye baslayan cocuklarda bazen parmak ucunda gider sonra duzelir.
Gjwoslclvkek Glrmila oğlum şuan 15 aylık ama 10 aylığında. Beri yüruyir ve çok güzel bir yürümesi de var hata bazen koşan bı bebek hızlı hızlı ama dünden beri öyle yapınca kafama takıldı