pasaklisinkukuli paha algısı gelir durumunuza göre değişir. Ben hamilton R1 kullanıyorum. Tek parmağımla 11 kilo çocuğu itmek pahabiçilemez. Müthiş manevra kabiliyeti var. Kızım çok huysuz, pazarda huysuzlanınca çok atik hareketler yapıp eve kaçabiliyoruz. Malum pazar teyzelerinden hızla kurtulmak olaydır. Mug takma yerlerine pazar torbalarını asıyorum agshsjsıejsks çok fonksiyonel bir araba. Sadece güneşliğini sevmiyorum. Daha çocuğu güneşten koruyabildiğini görmedim. Tek elle açıp kapanıyor. Çok artistik bir açılış kapanışı var 😂😂