Deryaberila yeğenim tam sizin bebeğiniz kadarken sürekli idrar enfeksiyonu geçiriyordu belki 10 kutu antibiyotik işti, ama hiç fayda etmedi düzeliyordu tekrar başlıyordu düzeliyordu tekrar başlıyordu en sonunda anlaşıldı ki mesanede kaçak varmış ve böbreklerine sızmaya başlamış o yüzden doktorunuzdan ilaçla röntgeni isteyin çünkü tekrarlayan enfeksiyon tehlikeli kaçak olabilir. Kaçak olduğu anlaşıldıktan sonra tam bir yaşındayken ameliyata aldılar kaçağı kapattılar iyi bi doktora götürün bence🌸