Turuncukafa15- aslında kimseyi kayırdığı yok. Hepimizin içi yanıyor, hepimiz üzülüyoruz fakat elimizden duadan başka bir şey gelmiyor. Burada da bir sürü Gazze postu açıldı, dualar ettikleri, üzüldük. Hepimizin hayatı bir şekilde devam etmiyor mu? Herkesin bir hayatı var. Herkes yemeğini yiyor, işine giden işine gidiyor. Siz hiç mi gülmüyorsunuz,mesela?