Merhaba hanımlar.Kızım 3,5 aylık emzik ve biberon tutmuyor hepsini denedim Philips aventi de aldım yine tutmadı.İşe döncem 3 aya ve alışması gerekiyor o ise ya ağzında çiğniyor ya da öğürüp atıyor.Nasıl alıştırabilirim sizler neler yaptınız?Biberon tutunca memeyi emmez diyorlar,doğru mu?