anne905 Kızlar 11 aylık daha yürümüyo ama resmen parmak üstüne basıyo tırnakları bile kırılıyo ne yapabilirim adım atmak istiyo hep parmak ucu yürümesini de engelliyor
SeverusSnape anne905 yürüdükçe düzelir, yürüteç kullandıysa olabiliyor bu tarz şeyler. Siz yine de yürümeye başladığında da devam ederse parmak ucu basmaya, ortopedik bir panduf alın. Evde de giysin. Ben vicco almıştım. Tavsiye ederim.