semma007 Bebeğim 10aylik oldu , uyutup odadan gidiyorum çok kısa zamanda ağlıyor beni arıyor bunu kaç kez yaptım hep aynısu oldu ancak odada birlikte yatınca bu kadar sık uyanmiyor .Bir tuhaf durumdayız önceden böyle hiç yapmazdik.