Kızlar merhabalar beneğim şuan 15 aylık 9.ayına kdr cok güzel kilo aldı 9.ayından 15.ayına kdr 100 graö bile kilo almadı yani yiyorda aç bırakmıyorum uyurken de aptamil mama veriyorum ama asla kilo almıyor sürekli hasta oluyor bağışıklığı zayıf ama 9.aydan öncede hasta oluyordu ama kiloda alıyordu sizce büyüme hormonu ile alakalı bişey olabilir mi ne yapayım bilmiyorum