Seden konudan bağımsız bir şey yazmadım,ne yorum yazacağımı neden şaşırayım çok zor cümleler mi kurmuşsunuz ki apaçık saldırmışsınız saygı çizgisini aşmışsınız ben de size karşılığını yazmışım nerede bağımsızlık? Bana benim gibi insanlar gelmeli zaten size de sizin gibi,bu da ne alakaysa