ysmnp Bizimki malesef düzelmedi.Şuan 15 aylığa yakın.
27 günlükken farkettim kitle vardı ve birkaç çocuk doktoru,cerrah ve fizyoterapistle görüştük.Ev için egzersizler verildi.Cerrahların verdiği hareketler daha travmatize edici ve bebeğim çok ağlıyordu.
İyi bir pediatrik fizyoterapist bulun bir de çocuk cerrahı .Besleme şekli,bebeği tutuş şekli ,uyku yönü herşeyi ele alsınlar.
Bizim malesef sürecimiz devam ediyor.7 aylıkken düzelmis gelmeyin dedi fizyoterapistimiz fakat bebeğim popoüstü emekledi ve hep sağ elini kullanmış solu güçsüz olduğundan tortikolisten dolayı.Şimdi omuzları eşit değil omurgası eğilmis.
Sürekli gözlem yapın, bol bol tummy time ,bakış egzersizleri,germeler çok önemli