Hell0 İyi akşamlar kızlar bebeğim 3.5 aylık tüm mamalarda içtikten sonra ağız kenarında kızarıklar oluşmaya başladı. Direk alerji için randevu aldım. Çünkü bebeğim doymuyor mama ya ihtiyacımız var testi bu aylarda yaparlar mı?
Hell0 Neeen-var-kuzum sizin şikayetleriniz neler şu alerji mamasını yazsınlar diye bebeğim aç kalıyor tüm mamalara kızarıyor çok üzüşüyorum
Meers Hell0 kakasında kan mukus var mı gazlı bir bebek mi kilo alımı nasıl sadece ağız kenarı kızarıklığı alerji olamıyor ayrıca alerji mamaları o kadar kötü ki tadı benim bebeğim içmedi
Hell0 Meers canım mukus var kakasında birde gürültülü kaka yapıyor daha emerken. Kan göremedim hiç. Yani ağız kenarı alerji belirtisi değilde ne şaştım kaldım valla bebeğim doymuyor mama vermeye korkuyorum
Meers Hell0 geçmiş olsun 🙏🏻 benimde bebeğim çok ıkınarak gürültülü ve ishal yapardı kakayı prebiyoktilk kullandık iyi geldi mukusu da değerlendir canım o bir alerji belirtisidir
Hell0 Meers emiyor ama akşama doğru artık doymuyor mama istiyor aslında gün içinde emme üzerine mama versem içer. Memede sürekli ağlıyor özellikle son zamanlarda doyarak bırakmıyor hiç memeyi
Meers Hell0 benim oğlum alerjik bir bebek inek sütü proteinine alerjisi var ek gıdaya da geçince ishal durumu bitti. Bebeğin soymadığını düşünüyorsan tabi destekle mama ile meme mama gidersiniz
Hell0 Meers inek sütüne başladınız mı peki yoksa daha diyet mi bebiş neler yiyor mesela ek gıda dönemi beni korkutmaya başladı
Meers Hell0 Hell0 bugün ilk defa içinde yoğurt olan kek yedim doktor deneyelim dedi ek gıda dönemi de zor olmuyor zaten bebekler süt içilmiyor tek sıkını peynir ve yoğurt tüketmiyor o kadar
Neeen-var-kuzum Hell0 bugün fark ettim kanı doktora yazdım hemen pazartesi günü alerji testi yapılacak ama domatesten olduğunu düşünüyorum ben