Aylık kontrolünde doktora söyle mutlaka prematürelerde gaz problemi oluyormuş çünkü benim kızımda 31+5 de doğdu ondan da aynı sorun var gaz damlası biraz hafifletiyor bi de bağırsak düzenleyici probiyotik veriyolar genelde onlar işe yarıyor az da olsa