Bebeğim 13 aylık ve son iki haftadır hiç bişey yediremiyorum hep meme emecek ,en sevdiği şeyleri yapıyorum bi gün yiyiyorsa diğer gün yemiyor, aslında meme vermesem açlıktan yer belki de ağlayınca da kıyamıyorum keçiboynuzu pekmezi falan işe yarıyor mu ya da bildiğiniz kullandığınız bir macun var mı ?