Benim de öyleydi dün delirdi ağlaya ağlaya evet sancısı da var muhtemelen kolik de ben ayağımda sallayıp sakinleştiriyorum uyutmaya çalışıyorum dün ona da kanmadı hiçbir şekilde uyumadı yüzünü ince bi örtüyle kapattım uyudu kaldı ve derin uyudu anne karnını özlüyormuş meğer ışıktan uyumuyormuş ilk kez denedim ve başarılı oldu sizde bi deneyin isterseniz